måndag

Att vara ledig efter helgen har sina fördelar. Man får pusta ut när alla andra och.. Eh ja, där tog fördelarna slut. Hur som hälst är jag ledig idag och imon och det var varit väldigt skönt. Har spenderat största delen av min vakna dag hos Familjen Petersson med Ida, Becca och Axel. Vi bakade, Ida och Becca bråkade så jag och Axel bildade "no-side-teamet". Hann även med några avsnitt Skärgårdsdoktorn, älskar den serien, speciellt den när han får pinnen i magen. Har sett den miljoner gånger, but i am still loving it!

Ida började jobba vid 5 så jag cyklade hem och la mig och kolla på OTH. Surprise! Sen cyklade jag bort till konsum för att köpa mozarella till min fab-frukost imorgon. Men lilla sketna konsum hade ingen, så ist blev det en Veckans NU och en gott och blandat. Eftersom kassören råkade vara min bästa vän smugglade hon ner en djungelvrål-klubba i min påse. Gulle!

Nu har jag klippt pappa, kollat och sjungit till Lotta på Lisseberg med mamma och Anton och snart ska jag kolla på Gunvald The Man Larsson

Amanda - Imorgon blir det jeans, tror jag... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0