Norg

Den 1 september flyttar jag och Ida upp till Emma och Louise i Norge. Det är med skräckblandad förtjusning som jag kommer sätta mig på tåget. Just nu vill jag inget hellre än bort från denna stad, jag vill vara självständig och bevisa för mig själv att jag också kan. Men den lilla flickan i mig vill vara hemma hos mamma och aldrig lämna henne. 4 månader utan mamma. Hur fan ska det gå till?

Jag vet att jag är 20 år om drygt ett halv år, att jag då får gå på systemet och av allmänheten anses som vuxen, men jag fattar inte hur jag ska klara mig utan att ha mamma nära i fyra jävla månader!

Amanda - Men jag har ju er, I, E o. L ♥

Kommentarer
Postat av: iceis (eller hur du nu stavar det) =D

Älsk! Du kommer att klara det underbart bra! Se till att du ger det lite tid! Första tiden är alltid värst!!! Förresten så skrev vi på lägenheten idag! Så nu kan du börja att tänka på mysiga höstkvällar i vårt jacuzzi-badkar med mig!! Hehhe det är till för två ;)



2009-08-16 @ 19:57:07
URL: http://memorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kommer fixa det så himla bra darling, jag vet det !!

Kyss åå sånt :)

2009-08-16 @ 20:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0