telefonköer

Eftermiddagen har jag spenderat5 med en telefon fastklistrad vid mitt vänstra öra. Jag har suttit i diverse olika telefonköer i säkert 1 timma. Först var jag tvungen att ringa folktandvården eftersom att jag fick en kallelse till den 11 spetember, men då är jag inte hemma, så jag fick ringa och boka om, så jag ska dit imorgon klockan 8.30. Ett jävla springande till tandläkaren om du frågar mig, men what to do?

Sen var det telefonkön hos försäkringskassan och där kom jag fram till en snorkig kärring, och sen var det if som skulle bemödas med ett samtal. Där var jag 16:e i kön från början och jag tänkte yes, då går detta fort! Åhnä! Det tog längst tid, men det var värt väntan för tjejen jag pratade med var jättetrevlig. Fan vad mycket gladare man blir då! :)

Nu ska jag ringa ett annat samtal och eftersom att det är hem till familjen Petersson riskerar jag även där att hamna i en telefon kö! Bajs!

Amanda - Jag är stolt över mig själv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0