Världens 10:de sexigaste man?

Jag har ingenting för mig just nu, därför sitter jag vid msn-live, min startsida, kollar på alla bilder där och läser lite smaskigt skvaller från kändis världen. Då ser jag rubriken Hetast! Bildextra: Här är planetens 50 sexigaste män. Gissa om det fick min uppmärksamhet på 0,2 sekunder. Ja. Det fick det. Det hela började bra, Robert Patinson, Johnny Depp, Hugh Jackman och David Beckham. Men på plats nr. 10 får jag en smärre chock. Inte nog med att Colin Firth är brutalt osexig i alla sina roller, bilden var allt annat än smickrande, till och med för att föreställa Colin Firth!


Ursäkta, men B A L S A M ?  H Å R I P A C K N I N G ?

Jag var själv tvungen att fundera lite på vilka män som var sexigast i världen, jag orkade inte fundera ut 50 st, men så väl 10.
På  första plats, no surprise: Bruce Springsteen
2. George Clooney
3. Mikael Persbrandt
4. Viggo Mortensen
5. Peter Stormare
6. Bruce Willis
7. Dominic Purcell
8. Wentworth Miller
9. Taylor Lautner
10. Cam Gigandet

Nu snackar vi sexig, inte snygg, för det är fan en helt annan sak!

Amanda - Typ en som är under 30, men Marie vet ju att jag gillar äldre män! ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

bläää

2009-08-09 @ 22:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0