091202

Score! Ytterligare ett vuxenpoäng till samlingen! Min första fådda vinflaska (som jag inte har bytt mot några öl).


Til Amanda fra Pytt og Panne
Tusen takk for super innsats i disse travle tider. (Stor smile bakom båndet)

Linda: Amanda, dricker du vin?
Jag: Njaa...?
Linda: Vad dricker du hälst?
Jag: Vitt.
Linda: Okej.... (finurlig-min)

Min klumpighet visar sig inte bara i färre tår, utan också så kallade emo-händer/armar. X antal skärsår efter att sprättat eskor, x-antal rivsår av tejphållaren, x-antal rivmärken på armarna av hyllor som stog på fel plats vid fel tidpunkt. Och så detta, en häftsaksshofräs (kommer inte på vad det heter) som tryckte sig (säkert en meter) in i mitt stackars finger. Tur då att jag köpte fina plåster på IKEA när vi var där! :)

Nu gör jag en jul-spelningslista på spotify för att sedan lyssna på den när jag bakar pepparkakshuset. :)

Amanda - Bilder på hur det fortskrider kommer...... ;)

Kommentarer
Postat av: Mummie

Va gulligt av henne! Om Du inte vill dricka upp den, så ta med den hem, vi kan nog lösa det på nåt sätt! Inte såå förtjust i vitt, men jag gör vadsomhelst för dig, mitt <3!

Jag blåser på alla Dina sår, borta är det onda nu, BU! Love ll

Sätt på kastrullen, jag vill känna doften av blossat vin...

2009-12-02 @ 23:51:48
Postat av: Nea

Bytt mot öl ? HAHA ! Snart ses vi baby<3

2009-12-03 @ 12:13:25
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack för omtanken mammie, men det är nog ingen fara! ;) Tack, det hjälpte! Men du får blåsa lite på de nya med! De gör ooooooont! :(

Jaaaaaaa, vi ses snart Linnéa! <3

Kärlek

2009-12-04 @ 10:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0