091211

Jag bara älskar känslan av att komma hem med massa shoppingposar, a lá Julia Roberts i Pretty Woman, och sen packa upp dom en för en och komma på allt man köpt. :)

Jag letade efter en tajt svart klänning. Det var kraven, inte nödvänigtsvis en klänning, kunde ha varit ett linna som kan användas som klänning. Gicka jag hela stan runt? Ja! Hittade jag någon? Knappt! Jag hade varit inne i varenda affär jag kunde tänka på och va på väg att ge upp då jag ser indiska. Tjat + svart + Indiska = Knappast! tänkte jag. Men se på fan. Den var tajt. Den var svart. Och det var en klänning. Taget sa polisen och så gick jag till kassan. Det visade sig att jag skulle få spendera 99 kr på tygstycket. Överkommligt.

Jag har även köpt lite presenter till mina fruar. :) Hihi! Från jobbet så jag hoppas att de blir glada annars blir jag lovligt putt! ;)

Amanda - Fika ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0