091213

Lucia idag. Jag har lovat Siv (min jobbarkompis) att lussa på jobbet. Fårse hur det blir med det....

NU har jag sett Eriks flickvän i Idol. Och jag tycker: Okej, det var väl liiiiite förläng hon stod där, men jag vet inte om jag hade tänkt på det om det inte fanns elva facebook-grupper som komenterade saken. Fast jag såg ju iofs inte hela klippet. Tycker iaf synd om tjejen. Och om han Erik. Hon får ju mer uppmärksamhet än honom.
Jaja, då vet ni.

Jag mår iaf inte som jag förtjänar idag. Jag är typ bakis. Av någon jävla anledning. Var det kanske ren vodka i knäcken jag knaprade i mig igår? Satt ju ensam fram till 8 och tyckte synd om mig själv. FY! Och så har jag ont i knät. Inte bra.

Amanda - Jobb idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0