091217

Tjosanhejsan!
Först hemma. Emma slutar om en timme, men hon jobbar ute i Sandnes så det tar långtid för henne att komma hem. Jag ska göra en massa vuxen saker nu. Städa, tvätta, handla och laga mat. Men först ska jag kombinera min egen ålder med mormors och titta på Gossip Girl och sticka.
Jag vet inte om jag har berättat för er att jag stickar? Men det gör jag. Jag stickar en halsduk. Den är jättefin och jättelång nu.

Igår köpte jag nya skor. För 900 kr. Men det är sånna skor som man har i 3 år och använder varje dag, så jag tyckte att det var värt det! Sen var de jävligt snygga med! + att mina gamla skriker på liemannen....

Amanda - En vecka! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0