091221 - på hemväg!

Usch, jag vet. Dålig uppdatering, men det har vatt hektiska dagar nu. I fredags var jag och fruarna ute och åt pizza. Riktig pizza. Sån med tunn botten. Människorna i Norge vet inte hur man gör en ordentlig pizza. SÅ vi fick gå till en italiens ristorante och där jävla kunde de göra pizzor. Självklart var det en svensk som stod i köket och kockade. Det var den söta ägaren som presenterade oss för varrandra, han tyckte att chefen hans var lite pinsam och det var lite protester, men vi tyckte det var kul. :) Sen ska ni få höra. Vi sammlade sååååå säng vuxenpoäng den kvällen.
1. Vi gick till en rikig restaurange för att umgås, man kan ju säga som så att vi drog ner medelåldern till 30+ när vi var där, så det vra ju inget fjotis ställe om man säger så!
2. Vi gav mycket dricks helt självmant.
3. (Nu kommer stor-sammlaren) Vi bestämmde att vi skulle gå till Beverly för att ta en öl. En öl. Det blev en öl. Och många skratt. Inte nog med att ett fyllo kommer fram och petar mig på läppen, en gubbe i tomte-mundering sitter i baren och är allämnt jävla skitfull. Mössan låg pretty much på bardisken hela tiden vi var där. HAHA!
Om vi är överens om att det är plenty of vuxenpoäng, så är ju frågan bara hur många?!

Just nu sitter jag på en buss genom ett vitt Norge och lyssnar på min dator-musik efter som att spotify inte fungerar av någon anledning. Ifall jag kan få igång watchxonline ska jag trycka på ett avsnitt eller två av Gossip Girl nu.

Amanda - 3 timmar kvar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0