091222

Jag är hemma! :D

Sitter just nu vid vår stora fina dator och mår allmänt bra! Vaknade av min egen väckarklocka imorse, kom på att jag var i den skönaste sängen i världen, så det gjorde inte så mycket att klockan inte ställts om till vintertid så att jag vaknade en timme för tidigt. Gick upp och åt frukost och fick beslutsångest av utbudet. Blev tillslut O'boy och maca med "liten korv" (mamma, jag vet att O'boy är förbjudet på tisdagar, men sist jag drack det var för fyra månader sen).

Nu ska jag göra mig iordning för att åka in till stan för att springa sjuttioelva ärenden. Ska bland annat fixa nytt simkort så att jag kan ringa finaste Linnéa. :)

Amanda - Lycklig, lyckig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0