091224

god jul allihopa!

Gårkvällen var ett mindre fylleslag, som vanligt. Hamnade brevid Roffe och då blir det aldrig en lugn stund. Min faster hade anordnat en lek där det stod en mening och i den meningen var där synonymer till en svnesk stad. T.ex. "god spis vid ån" var Åmål. Ni fattar. Roffe blev så irriterad att allt bara var taget ur luften och bestämde sig för att göra nummer 21 själv. 21:an kunde dock alla så den strök han. Så satte han sig för att fundera på nummer 22. Så lutar han sig mot mig. "Amanda, jag har det nu", säger han samtidgt som han drar mig i piercingen. "Vi säger såhär: Kan man få på sommaren, så är det bett då va, och då blir ju staden getinge!!" (Skitnöjd med insattsen och jag håller på att kissa på mig)
Sen så fick min kära farbror för sig att vi skulle "ut på lokal" Det visade sig att lokal var krogen.
David och Roffe ville sen få alla städer till trosa....... Mogenhetsnivå på denna middag. Som vanligt långt under var den borde vara!

Amanda - GOD JUL! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0