091227

Dumma, dumma dumma. Jag hatar julklapps-spelaet. Ska aldrig va med igen! (Nej, det gick med andra ord inte helt enligt planerna....) Bortsett från alla förluster var det trevligt hos min moster igår!

Jag vakande för ett litet tag sen, gick ner och gjorde frukost, tog med den upp hit. Det blev köttbullar och röbetssalld med o'boy. Mumma! Nu sitter jag med rödbetssallad runt munnen i min rosa morgonrock och mina rosa, luddiga morgontofflor och njuter av tillvaron.

I eftermiddag ska vi (jag, mamma och pappa) på Drott-RIK i nya arena hallen. Det är tydligen slutsålt. Tror det kommer bli grymt. Sitter och ber ett antal böner om att Tobbe Bengtsson och Micke Mattson inte har åkt på svininfluensan, någon som hälst skada eller blivit avstängda.

Amanda - Ska titta AA och RS nu :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

TOBBE BENGTSSON ÄR MUMMA :D

2009-12-27 @ 16:32:11
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0