gott nytt år!

Nyår idag! Eller Nyttår... ;) Har precis duschat och sitter i mina mysbyxor och min mys-tjockis-tröja. Ska snart gå och göra mig i ordning för kvällen. Ska till en av Marens kompisar på middag och fest.

Jag och Louise har ränt stan runt efter choklad till värdinnan och alcoholhaltiga drycker till oss och de andra två fruarna. Skulle först till vinmonopolet för att köpa vin, men de hade stängt, så vi fick ta bussen ut till coop och köpa öl och cider. Ruskigt dyrt blev det, men inte värre än vad vi hade förväntat oss. Det är ju trots allt bara nyår en gång om året! ;)

Nu bestämmde jag och Loiuse att vi ska kolla på rent imon och jag ska kolla på Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. Stora planer för morgondagen. Jag har iaf laddat upp med cola och min älskade, älskade Marabou Apelsinkrokant. Kärlek!

Amanda - Gott Nytt år alla! 2010 nästa!

Kommentarer
Postat av: Mum

Gott Nytt till Dig också mitt <3

2009-12-31 @ 18:15:52
Postat av: moster

Gott nytt År! Kramar från moster

2010-01-01 @ 14:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0