nu då?


+

=

Hmm. Då var den stora frågan HUR I HELSIKE jag skulle lyckas med detta!

Appropå ingenting alls... här är min fina julkallender!

Japp, då var vi igång, inga missöden än! (Y)


Here we go!

Missöde nummero uno: Brännda smådelar.

Så ska det se ut!

När alla delar är klara och obrända gäller det att ta fram kniven och hyvla till kanterna lite så att de blir jämn. Här gäller det att inte vara perfektionist för då blir det jobbigt. Synd bara att jag både är perfektionist och linje-nasizt, som min x-boss Rita uttryckte det.

Inzooming

Inzoooooooming. Ifall någon skulle ha svårt att se på de andra två. Emma Sara Karlsson älskar kameror bör tilläggas..........

Missöde nummero due: Söndrig gavel. Emma lagar

Här hamnade jag. Stora vrål mycket svordommar och förbannande över vänner som försöker hålla sig för skratt. Vrål igen. Nästan en tår. Snyft. Buhu. Allt är förstört. Jag ser en bild i huvudet hur jag öppnar soptunnan och kastar ner ett skrikande pepparkashus. "Snälla, kasta inte mig, jag ska inte gå sönder igen" Okej säger jag och tar upp det igen och försöker. Again.

Missöde nummero tre......: Aaaaaaaaaaaah!

Right on this spot again..............

Fortsättning följer..... Mohahahahhaahaha! Vilken cliff hanger! ^^

Amanda - Ganska nöjd med insattsen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0