Sagan om pepparkakshuset som rasade

Ja gott folk, då var vi tillbaka igen. Nå vart var vi? Just det ja! Amanda ligger på golvet och gråter.......

Nästa dag:

Ida kommer hem från jobbet och hjälper Amanda limma ihop pepparkakshuset med hjälp utav socker. Det gick bättre!


Men gårdagens sviter går inte att gömma....


FAIL! En 2 centimet stor glipa mellan tak och husvägg.

´
Beundra istapparna! (De är den order)


Slutresultatet fick ändu tummen upp. Bara man ser det framifrån så...

Jag vill tacka Ida som hjälpte mig limma ihop hela huset och för att hon var en underbar assisterande takläggare.
Jag vill också tacka Emma för att hon murade ihop gavlarna.
Hade inte gjort det utan er. Mycket kärlek till er.

Amanda - Slutet gott, allting gott. Amen ♥


Kommentarer
Postat av: Mum

Å, men nu ser jag att det blev ju bra till slut!! <3

2009-12-08 @ 11:20:31
Postat av: Nea

Ni är ju bara föööör söta :)

2009-12-08 @ 19:02:17
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0