14:de och 15:de februari

Igår var det alla-♥-dag! Det firade jag och min kära pojkvän med att åka ut på landet till godisaffären "godis på landet". Vi köpte mycket godis och vi älskar det! På kvällen lagade vi lasange och myste med värmaljus och vin i hans lilla kök. Jag tog dock bara några klunkar vin, eftersom jag inte tycker om det.. Ola tog destom mer ;)

Idag har vi varit tillsammans i 7 månader. Det firade vi med pankakor till frukost. Nu sitter Ola och kolla på TV och verkar tycka att serien han kollar på är riktigt kul. :P

Nu har jag lov och det är såååå gott och efterlängtat. Dock kanske man inte kan kalla det lov eftersom jag har sjuhundra sjutioelva muskler att plugga på. Buhu!

Amanda - Nu ska jag rädda Ola från dååålig TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0