gaaaaaalen

Jag blir fullkomligt tokig! Det känns som jag aldrig kommer att bli frisk! Idag var tanken att jag skulle träffa Ida som jag snart inte har träffat på tre veckor, men det gick ju inte för sig. Nu äter jag dock som en vanlig människa igen, så jag orkar vara uppe. Hoppas på att kunna gå till skolan på måndag för jag är så trött på att bara vara hemma. Det är samma jävla schema varje dag. Jag vaknar runt 10, mår illa, tvingar någon annan som är hemma att gå ner och bre en macka till mig. Äter mackan samtidigt som jag kollar på nått tävlingsprogram på 5:an. Blir arg på programledaren som är väääldigt töntig, stänger av  TV:n, tar upp Brisinger läser, blir trött i armen av att hålla boken, lägger ner den, tar upp mobilen och börjar spela sims, blir arg på att min gubbe Scott missars jobbet för att han surar över att han vill skiljas, men han har inte råd till det, lägger ner mobilen, tar upp Brisinger, läser till klockan 10 över 4 då Gilmore girls börjar, kollar på det, stänger av TV:n när AFV börjar, läser lite till, sätter på TV:n igen när Greys Anatomy börjar och fortsätter sen att kolla på något av de andra programen som sänds under kvällen. En smula enformigt om jag får säga min mening.

Idag är en utav mina välkända Bruce Springsteen-dagar.



My brain takes a vacation just to give my heart more room
For one kiss, darling I swear everything I would give
Cause you're a walking, talking reason to live
- Bruce Springsteen, Crush On You

Amanda - Idag är Bruce min panodil och Clarence min magmedicin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0