Handboll

Goder afton!
Nu är jag hemma efter att har vatt på fika hos min kära farmor. Jag och farmor fick lagat pappas skinjacka också. Duktig dag, må jag säga! :D Efter fikat skulle jag och pappa hämta Alfred och Johan från träningen i vallåshallen. Det var 10 min kvar så vi gick in. Ååååh! Nostalgi! Jag har inte vatt där på snart fyra år. Det såg precis lika dant ut, förutom golven som jag tror att de gjort om. Kommer iaf inte ihåg att de va sååå limegröna. Kan dock inte sätta fingret på vilken färg det var innan, men det såg annorlunda ut! Det luktade till och med lika dant! Jag hade nästan glömt alla de oräkneliga timmar jag spenderat där, eller jag har inte glömt att jag varit där, självklart inte, men jag har inte tänkt på hur många timmar det faktiskt är. Måste vara veckor sammanlagt. Alla dessa kontringsträningar, och matcher. Nästan så att jag saknar det lite. Äh, stryk nästan, jag saknar det som tusan nu. Men jag vet att det inte kommer vara likadant som då. Jag vill ha hela grejen liksom. Ringandet flera timmar innan om vems föräldrar som skulle köra dit och vems som skulle köra hem. Små fnittrandet i hela salen när vi var övertrötta, Mats som skrek på oss att vi skulle fokusera när vi bröt ihop över någonting för honom helt obegripbart, Carro som leker vattenfontän på väg till bilen. Ja, ni fattar. Eller så gör ni inte det, för jag tror inte att det går att fatta... Eller?

Här tänkte jag sätta in en väldigt vacker(?) bild från Åhus och från när vi vann DM-finalen över Varberg (som för övrigt var den sista handbollsmatch jag någonsin spelade, och kommer att spela?), men icke. De bilderna fanns tydligen inte inlagda på back-upen, och finns med andra ord inte på denna datorn. Åh! Nu blev jag ledsen!

Amanda - Åh, jag vill typ va 12 igen!

Kommentarer
Postat av: linnea

Du ska börja spela med varberg nu när jag flyttar till H-stad och ska köra till träningar och liknande :P

2009-02-19 @ 14:59:31
Postat av: Caroline

Nostalgi på hög nivå måste jag säga, saknar allt det!!! :) <3

2009-02-23 @ 16:37:24
URL: http://caaaroliiine.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag vet, Carro, jag med uppnebarligen! :P Men älskade Linnéa, jag har inte spelat handboll på väääldigt länge! HAHA!

2009-02-26 @ 14:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0