Hungry

Tjoho igen!
Suget i min mage påminde mig om att klockan faktiskt nästan är halv 1. Så jag ska gå ner och se om det finns något ätbart nere i vår kyl. Jag hoppas att mamma gjorde en matlåda till mig igår, så att jag slipper laga någonting nu.

Ola messade nyss, han frågade om jag vill kolla film med honom, Wictor och Björn ikväll. Hmm, vill jag detta? Det finns några ledtrådar som tyder på att jag inte kommer gilla den..
1. Den heter wannted
2. Olas klasskompis sa att de skjuter med kulor som viker sig
3. Denna klasskompis sa även att det utspelade sig i framtiden

Tre ganska bra själ att hoppa, men jag är sugen att kolla film, i synnerhet då Bolt, men det förslaget gick inte igenom. :(

Amanda - Maaaaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0