Jag visst väl det...

Som jag sa i tidigare inlägg började jag inte plugga. Så undertiden jag skulle komma på något vettigt (eller mindre vettigt, de flesta förslag var välkommna) gjorde jag en jordgubbs- och blåbärs-smothie. Jag lyssnad på ett radioprogram för ett tag sen när jag och mamma åkte bil, och dä sa de att man kunde hälla i havregryn i smothien. Jag resonerade som så att jag tycker om smothie och jag tycker om havregryn, så varför inte testa? Jag var dock lite osäker på resultatet, men det blev över förväntan! Det blev helt plötsligt lite tuggmotstånd. Hett tips med andra ord! :D

Smothie-lagandet gav resultat! Jag har kommit på två saker som jag kan göra!
1. Jag kan spela Mahjong Titans och lyssna på The River disc 1.
2. Jag kan spela Super Mario på spelagratis.nu

Amanda - Kanon-idéer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0