Massage

Idag har jag fått en underbar massage av Matilda! :D Det var verkligen super-duper skönt! Det var anorlunda från den massagen vi lär oss i skolan, så det var jätte bra. (Inte för att den är dålig eller så, men det är ju kul med något man inte kan)

Ikväll är det som sagt myskväll med Emma och Ida! En gammal hederlig köp-allt-på-videomix-och-ät-upp-det-så-fort-du-kan-kväll. Man kan inte annat än att älska dessa kvällar! ♥

Imorgon bär det av till helsningborg och väla med familjen. Eftersom att min mor kommer att följa med blir det nog en sväng inne på ikea med. Inte mig emot, jag hoppas på ett maddrasöverdrag till min säng. Sist vi var där fanns det bara i blått och rött till 90 sängar, och det känndes inte super aktuellt till mitt beige/bruna rum. Jag har ju iofs ett överdrag redan, men det är förstort och det håller på att reta gallfeber på mig! Sen på kvällen ska vi fira kusin som fyllt 24, och ännu senare ska jag till Björn på inflyttningsfest. Emma, Linnéa och jag ska först shotta på BM och sen ska vi in till BoB. Vi som är under 23 liksom... HAHA! Tror dock att vi ska hålla tyst om BM om vi vill ha liiiite heder i behåll.

Amanda - Huuungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0