Mormor <3

Jag looovar! Jag har världens bästa och coolaste mormor! 
För några årsedan så skulle datorerna på pappas jobb bytas ut, så det gamla såldes. Pappa tog en till mormor och en till farmor. Min kära mormor blev riktigt haj på det där med datorer och hon köppte en lite nyare variant så att internet skulle funka bättre. Tyvärr är det så att denna datorn har gått sönder nu. Detta tyckte min mormor var väldigt tråkigt eftersom att hon använde den, så nu ska hon köpa en ny! En med windows vist. Hennes förra var windows 98 (tror jag) så skillnaden är ju ganska stor... :P Det som hon tyckte var tråkigaste med att datorn var sönder var inte att hon inte längre kunde spela något sorts kortspel på datorn (som man annars hade kunnat tro om man har förutfattade meningar om datorer och 83 åriga pensionärer) utan det tråkigaste var att hon inte längre kunde googla. Ja, hon sa googla! Hon läser väldigt mkt korsord och brukar ta hjälp av googel när hon inte kan något! Dessutom rättar hon sina bingolotter via nätet och hon är inte sen att kolla upp annan information där.

Jag funderar faktiskt på om jag ska hjälpa henne bli medlem på facebook, då är hon inte bara en stentuff 83 åring, utan då är hon en stentuff 83 åring med stenkoll!


Jag älskar dig!

Amanda
- Åh! Hon är underbar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0