Onsdag

Heej!
Nu sitter jag hemma hos Ola. Har precis kollat klart på Step up som jag köpte igår. Vi, jag och Ola, va och hyrde film igår. Vi hade betsämt att vi skulle se Wall-e, men eftersom att jag visste att jag skulle vara själv här på förmiddagen hade jag täbkt att jag skulle hyra en film till mig själv idag! Men så blev det inte, hittade ingen jag var så jätte sugen på att se, om jag ska vara ärlig letade jag kanske inte heller sådär jättenoga... Vi bestämde iaf att vi skulle köra bort till MAXI påvägen hem så att vi skulle kunna köpa chips med dipp. Väl ine på MAXI var jag tvugen att kolla vad One Tree Hill boxen kostade där (ja, lite lätt besatt...) och då såg jag en massa filmer som inte kostade så mycket. Jag letade lite och hittade en DVD där det låg två stycken filmer i, Dirty Dancing 2 och Step up. De två tillsammans kostade 89 kr, så jag slog till.

Wall-e var bra igår. Han var galet söt! :) Men step up idag var ännu bättre! Jag älskar den filmen, Dirty Dancing 2 med för den delen! När jag skulle betata igår sa hon som satt i kassen samma sak. "Två skitbra filmer" sa hon, varpå jag sa: "Jag vet" och blev plötsligt så mycket nöjdare över mina inköp! :D

Nu ska jag diska, sen hade jag även tänkt att städa här, för det ser ut som kriget. Gud vilken underbar flickvän jag är! ;) Haha!

Amanda - Ikväll måste jag plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0