Onsdag

(Varför har jag alltid så tråkiga rubriker? Svar: Dålig fantasi)

Godmorgon godmorgon!
Nu har jag precis skickat iväg ett mail där jag läxade upp en lärare att man kanske borde ha liiite bättre kolla på sina elevers inlämningspapper. Det är nämligen så att läraren i fråga har skickat samma uppgifter till mig flera gånger, och det är inte en gång det har hänt, utan kanske fem gånger! Jag, personligen, tycker att detta är katastrofalt. Det är inte konstigt att jag får ig när hon har slarvat bort alla mina inlämningar och missar att skriva upp mig på närvarolistan så att hon sedan tror att jag inte har vatt med på lektionerna. Visst jag har vatt borta väldigt mycket, men är det ett sjukintyg hon vill ha, så ska hon få det med, för sjuk har jag banne mig vatt!

Japp, detta var hat-inlägget jag skrev om igår.

Kl. 8 i morse befann jag mig inne i kiropraktor Sven Malmborgs väntrum. Behandlingen gick jättebra, han hittade orsaken till min huvudvärk på direkten. Han fann även lite andra intressanta grejer... Jag var sne i ryggen, men dock ingen annan stans. Vilket tydligen var väldigt ovanligt när man tidigare har haft problem med ett snett bäcken. Men han fixade till det så nu är allt frid och fröjd!

Amanda - Lediga dagar är hääärligt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vet hur det är . Nu har jag fått kompliteringsuppgifter som jag redan har gjort och lämnat in men det fattar hon inte så det är bata för mig att göra om !! Hur blir det på lördag ?? :)

Love<3

2009-02-04 @ 15:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0