Pust

Nu tror jag banne mig att jag har pluggat ut min hjärna! Nu har jag suttit vid mitt skrivbord med alla musklerna och traglat ursprung, fäste och funktion, både framlänges, baklänges, från sidan, upp och ner och ner och upp, så nu snurrar alla latinska ord runt i huvudet på mig. Jag bestämmde mig för att ta en pause och spela lite Super Mario, beställa böcker från bokrean, jag letar som ett psykfall efter twilight-böckerna men de finns inte på rean, så jag får köpa de till ordenarie pris, det kan det nog iofs vara värt... Sen ska jag få i mig något gott att äta med.

Min älskade mamma är sjuk så jag får nog ta och laga någonting till oss inom en snar framtid. Vilken tur att vi har lov nu så att hon får i sig någon näring! Om inte vi vatt hemma hade hon säkert bara snaskat mackor... :P

Mina bröder ligger båda två på mage i Antons halvbäddade säng och skrattar hysteriskt åt folk och namn i alla skolkataloger de kan hitta. Det spelar ingen roll om den är från 1996, eller min nya från Varberg. Bara det finns något/någon att håna är de nöjda som få. Fantastiska männikor mina bröder!

Jag trippar runt här på höga klackar. Har nämligen köppt skor till balen och jag börjar tidigt med att gå in de så att jag ska slippa skoskav i möjligaste mån. Vilket för tillfället verkar hyffsat omöjligt. Nu har jag så ont i mina trampdynor att jag snart kastar ut skorna genom fönstret, och nu har jag ändå bara suttit ner mestadeln av tiden. Ajaj!

Amanda - Super Mario! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0