Sådär ja, du har vi tråkigt igen

Nu var båda mina briljanta idéer avklarade. Mario gick bättre än vanligt och jag kom faktiskt till en ny bana, dock fanns det ingen utgång där så det känndes ganska så dömt att misslyckas... På Mahjong gick det sämre än vanligt och jag klarade det inte en enda gång så jag gav upp. Men nu har jag tråkigt igen och jag är mätt så jag kan inte syselsätta mig med att leta i skafferi, frys och kyl efter någonting ätbart. Det som alltd brukar vara en så vattentät plan! Dessutom har Ida och Becca mina OHT 2,3 och 4 så det kan jag inte heller kolla på. Fryser gör jag dessutom.

Om man kanske ska ta och ringa Ola så att han kan komma hit och hämta nyckeln till Office 2007? Det får det bli!

Amanda - Det är bra att jag har min pojkvän när jag har tråkigt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0