sia glass

God morgon!
Uppe med tuppen idag! Hade nämligen tänkt att jag skulle få någonting pluggat innan jag och Ola åker till SIA för att införskaffa mer glass. Den glassen vi köppte i julas tog nämligen slut igår, så det är lite kris i lägret... ;)

Jag är trött, men jag får skylla mig själv. Eller ska jag skylla på mamma kanske? Efter att jag hade bloggat igår hade jag nämligen tänkt att jag skulle plugga. Mamma kom upp och frågade Alfred om de inte kunde spela Guitar Hero. Det kunde de, då blev jag helt plötsligt väldigt osugen på att plugga, och sa det till min mor. Varpå hon svarade: "Men min lilla älskling, du kan inte plugga nu, klockan är över tio. Du pluggar för mycket!" HA! Tänkte jag, om hon jämför mig med mina bröder så ja, men Anton går multimedia, den största flumm-linjen som någonsin har skapats, så han har ju knappast nått att plugga på, och Alfred, han går i 8:an, han kanske har saker att plugga på, men gör det inte för han "glömmer" det. Detta gör mig till världens bästa elev i mina föräldrars ögon. Visst jag klagar inte, men det är ju heller inte riktigt hela sanningen...

Så jag spelade guitar hero, efter att jag hade övertalat mig själv en stund om att jag ändå inte kunde få in nått i huvudet nu! Hur som hälst gick det bra! Jag vann nästan alla gånger, fick 99% och 187 note-streks på en låt! Okej, jag spelar på easy, okej, mammas gröna knapp glappade lite, okej, Alfred spelade trummer på hard, okej, Alfred sjöng på hard i bland. Men det är obetydlig fakta! Jag vann! Hihi!

I eftermiddag/kväll ska jag förhoppningsvis leka med körkortstagaren Linnéa Alzén! ♥

Amanda - Emma Alzén har också tagit körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0