Slappemåndag

Goddagens!
Idag är det måndag igen. Kändes rätt onödigt att vara i skolan idag eftersom att två av dagens tre lärare var ute i vida världen. Satt och väntade på ingenting i två timmar, sen var det klassdisukussion, funkade förvånansvärt bra denna gång må jag säga. Men ingenting i vår klass går ju dock smärtfritt... Sen var det bara för mig och Jonna att åka hem. Okej, jag ska inte klaga, värre skoldagar har jag vatt med om, men det var extremt långtråkigt och sitta och inte göra någonting!

Nu har jag vatt hemma ett tag, har läst alla bloggar jag brukar, kollat facebook och bilddagboken, dessutom har jag hunnit med att digga lite till Snooks längst fram i taxin, på youtube, så vad finns det nu kvar att göra? Jag har dessvärre bara ett svar: Plugga. Men eftersom att jag antagligen skulle ta guldmedalj om "slingra sig från läxor och annat arbete relaterat till skolan" var en OS-gren så kommer jag säkerligen komma på något annat dö-viktigt som jag måååste göra! Det är ett som är säkert om jag känner mig själv!

Ikväll blir det träning, ska bli skönt. Något som däremot inte ska bli skönt är morgondagen. Jag går ungefär från kl. 8 på morgonen till 8 på kvällen. Åh vad jag verkligen inte längtar!

Amanda - What to do now?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0