Sötaste människan på denna jord!

Heej!
Jag berättade ju för någon vecka sedan att min mormor hade köpt ny dator. När jag, mamma och Anton kommer hem till mormor igår, för att hon hade namnsdag, låg fredrik i köket och instalerade ett trådlöst bredband. Jag tyckte det verkade lite onödigt att ha ett trådlöst och sa med ironi i rösen "jaha, så att hon kan sitta med laptopen i köket!" Varpå min moster säger: "Japp, det trodde du inte va?" Min sötjävel till mormor har alltså köppt en laptop! Och inte var som helst, utan på netonnet! När vi kom höll den fortfarande på att ladda, så hon hade fått strikta förhållningsregler utav Fredrik att hon inte fick röra den än. Men när vi fikat klart och Fidden ropar utifrån hallen där datorn stod att den var klar, rusade min mormor dit och ville lära sig percis allt! Är hon inte det sötaste?

Amanda - Jag ska bli som mormor när jag blir pensionär!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hon är absolut den sötaste människan alltså !! :D

2009-02-13 @ 14:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0