Städa

Hejsvejs!
Nu har jag varit så duktig ska ni veta! Jag har städat Olas kök sen typ 11 i morse! Jag har gjort rent hans ugn, som han inte har gjort den han flyttade in för ca. 1 år sen! Jag har dammat hyllorna, torkat skåp, diskat undan frukosttallrikarna, och sen kom Ola hem och lagade mat så då blev det ännu mer disk! Nu ska jag ta mig ann micron, kyl och frys. Det riktigt kliar i fingrarna tills att jag får städa sovrummet, men det kan jag inte göra idag. Jag måste nämligen hem och plugga.

Nu har jag en pause i städandet, så jag försöker kolla på andra avenyn. Det går dock inte så bra eftersom att det laggar hela tiden. Buhu!

Amanda - Kan det har laddat klar nu tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0