Stolt

Jag är riktigt stolt över mig själv! Jag satt i två timmar i sträck och skrev hemprovet i psykologi, sen satte jag mig för att skriva in allt på dator. Kunde inte skriva det på datorn direkt eftersom att Anton satt här brevis och spelade guitar hero och sjöng falskt, så jag stängde in mig på mitt rum!

Idag vaknade jag i Olas sköna säng! Alltid lika mysigt. Dock skulle Ola till skolan så jag fick ligga där själv mestadelen utav min vakna morgon. Men jag hörde hur han stökade i köket. :)

Nu har jag kollat på förra veckans AA och läst bloggar. Jag lovade mamma att jag skulle städa idag, men jag tror att det får bli ett aa-avsnitt till! Sen ska jag städa!

Amanda - En skoldag kvar sen är det looov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0