Tisdag

ååh! Lååång skoldag idag! Från 8 till halv 7. Jobbigt!

Jag är arg. Jag vet inte om jag borde berätta varför här så det gör jag inte än. Kanske kommer upp ett hat-inlägg imon så håll utkik! Jag kan konstatera att slarviga lärare med noll koll inte borde ha lärarbehörigheter. (Stora misstankar om att personen i fråga inte har gått någon som hälst lärarutbildning)

Min familj är sööööt! Just i denna minut står tre femtedelar (Anton och Alfred så klart, och hör och häpna mamma!) av the Gustafsson family och spelar guitar hero! Mina bröders x-box kom hem idag efter att den har vatt på lagning. Har varit sönder sen nyår då mamma och pappa fick för sig att de skulle med sina kompisar... Så gissa om de hade abstinens nu. Har vaknat vissa dagar av att de står och slår på trummorna till guitar heroet. Det roliga är att mamma blev minst lika glad. Kanske ska joyna dom och spela bas? Eller så kan jag ju också låta bli!

Jag kom nyss på att facebook är västa spionen. Var inne där och fick reda på att min kära kusin nu är "i ett förhållande" . Gissa om denne kusin kommer att råka ut för korsförhör på lördag?

Imorgon ska jag till kiropraktorn så att han kan knäcka till mig lite, så att jag någongång kan bli kvitt min huvudvärk och illamåendet! Hoppas även på att han botar mina magonts-attacker, men han går ju dock inte under namnet Dr. House, han är ju "bara" en kiropraktor och vad jag har sett på two and a half men är de inga doktorer! ;)

Amanda - Fil med blåbär och te till, lockar nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0