Tisdagkväll

Godkväll gott folk!
Dagen har varit helt okej. Teori hela dagen, men det var kul och väldigt nyttigt att kunna inför certifieringen som kommer upp inom kort...

Igår bakade jag som sagt, fyra plåtar bullar och två plåtar kakor. Mums! Igår utlovade jag bilder, så här kommer de! ;)


Så här såg vårat kök ut när det näst intill svämmade över av kakor och bullar :)


Bullarna när de precis kommit från ugnen.


Cockies


Så nu var det uppdraget slutfört!

Jag och Jonna hann med att shoppa lite innan tåget gick. Jag köppte hårt papper som jag ska/håller på att skriva musklernas ursprung, fäste och funktion på. Vi hann även med en sväng in på Espresso House och köppte varsin varm choklad. :D Det var mumma!

Amanda - Ringa Ola nu! ♥  

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men åh !!! Ge mig dina kakor nu !!

2009-02-11 @ 15:58:22
Postat av: Amanda

Jag lovar att du ska få några när du och jag har myskväll! :D

2009-02-13 @ 13:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0