6 månader

Idag firar jag och Ola 6 månader! Vi ska på bio och hämta mat och mysa! :)

Igår var det spinning, jag hade ju byggt upp inom mig hur jobbigt det skulle bli hela gårdagen, så när jag väl kom dit var det inte så jobbigt, så det får bli igen! :) Självklart höll jag ju på att dö av andnöd i mellanåt, men jag hade förväntat mig värre ^^

Idag har det varit fruktansvärt chill i skolan. Först hade vi en timme där vi satt och snackade, skulle egentligen gå igenom lite saker från förra veckan men det hans inte med. Sen skulle halva klassen ner till köket och laga mat, jag var inte med i den halvan, så jag och några damer till fick stanna uppe och göra plancher om kolhydrater, vitaminer och mineraler, fett och protein. Hur lätt som helst, sitta och klippa i lite tidningar och skriva lite om kolhydrater, som jag, Linnéa och Jonna hade. Sen fick vi gå ner till god och framför allt LAGAD mat. Vi kom fram till att det var galet längesen vi stod i mat kö, det har jag inte gjort sen i 9:an, eftersom att vi får ta med egen mat...

Jag har börjat kolla om alla One Tree Hill-avsnitten, och jag älskar det! Det är nästan så att jag kan alla repliker nu. ;) Nej inte riktigt!

Amanda - Ola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0