Duuuuuuuuuuumma

Jag hade planerat att baka en vanlig enkel choklad-sockerkaka. Det var den första kakan jag någonsin bakade själv. Jag var 7 år och vi skulle ha mitt 7-års-kalas med saft, bullar och sju sorters kakor. Jag var jäääätte stolt för att jag gjort den alldeles själv. Mamma hade nämligen bara läst receptet för mig, eftersom jag inte var så duktig på att läsa på den tiden.

Hur som hälst blev den jätte bra, alldeles saftig och god. Nu när jag gör den nästan 12 år senare, blir den en katastrof! Det är typ den enklaste kakan man kan baka, jag lyckades ju för fasen innan jag ens kunde läsa, men nu blir den platt och ihålig, trots att jag vid det här laget är läskunnig. Jag fattar inte vad jag gjorde fel! Dåååligt!


Det ser ut som ett lock som ligger på själva kakan, kan medela att det är stenhårt. Tyvärr finns det inget under.... Blää!

Amanda - Kan ju va gott för det.... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0