Frukost

Godmorgon!
Jag var sjuk igår, igen. Mamma tror att det har att göra med att någon nerv eller nått liknanade är i kläm i min onda nacke, så på onsdag ska jag till min kiropraktor så att han får knäcka och ha sig lite, så får vi hoppas att det blir bra efter det! :)

Idag mår jag bättre, har bara ont i huvudet. Är ledig idag så det är ju skönt! Måste dessvärre in till staden och springa lite ärenden. Jobbigt!

Nu har jag precis ätit värdens godaste frukost. Jag tog kort på den, dels för att jag tyckte att det såg så fint ut och dels för att dokumentera att jag faktiskt har ätit en ordentlig frukost idag, eftersom jag bara brukar ta en macka framför datorn eller TV:n när jag är ensam hemma.


En jordgubbs- och blåbärs-smothie, ett glas bubbelvatten, 2 st vitamin- och mineraltabletter, 2 st om3tabletter, en gul kiwi och två mackor med keso, skinka och avokado. Till detta läse jag om svenskasrnas 7:e plats i VM och dreglade över en skjutande Mattias Gustafsson :)


Sådär ja, då var min morgon fulländad! ;)

Amanda - Nu ska jag göra mig iordning för en sväng på stan

Kommentarer
Postat av: EEEELIN

det såg så gott ut att jag dreglar en liten sträng! jag sitter och äter frulle nu - två runda vita mackor utan nåt på, och en lättöl, HAHA

2009-01-30 @ 14:16:13
Postat av: Linnea

Fii fann vad han är sexig och den frukosten du...den skulle jag kunna döda för ju speciellt en morgon när man vaknar och är super duper hungrig :D

Kyss på dig darling. Hoppas du blir bättre snart <3

2009-01-30 @ 23:44:54
Postat av: Amanda

Ni två måste va de två typ sötaste i världen! HAHA! Öl till frulle Elin! HAHAHA!! varför är jag inte förvånad? ;)

2009-01-31 @ 11:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0