Handboll

Så nu har jag lagt på ansiktsmask samt rakat mina ben så jag har 10 minuter till övers då jag tänkte ta igen dåligt bloggande. :)

Ikväll är det handboll igen! Jag älskar när det är handbolls VM! :D Ikväll är det Sverige - Kroatien, jag tror att det kan bli en underhållande match att kolla på, men jag tror dessväre inte att Sverige kommer att ta hem segern :( Tacka vet jag Johan Pettersson! :P Det är dock både synd och skam att inte Marcus Ahlm deltar, både för spelets och för synens skull! ;)

 


Stjärnan himself!


Marcus Ahlm, Kim Andersson, Jonas Källman, Fredrik Lindal och Jonas Larholm


Pelle Linders, Stefan Lövgren, Kim Andersson, Mattias Franzén, Marcus Ahlm, och Henrik Lundström(?)


Det bästa till sist, Mattias Gustafsson!

Amanda - åååh, ögongodis!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gumman då, Krya på dig snart ! Ja jag håller helt med dig både vad det gäller Marcus Ahlm och Mattias Gustavsson !!! :D:D<3<3

2009-01-22 @ 16:52:45
Postat av: Amanda

Tänk att jag visst att du skulle göra det! HAHA! Tack hjärtat <3<3

2009-01-22 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0