Heeeelg

Åh! Jag har alltid älskat fredagar mest av alla veckans dagar. Har aldrig riktigt kommit på varför. Visst, det är ju snart helg, men vore det inte bättre att älska lördag och söndag mer då, eftersom att då är det helg. Jag kom på varför jag känner som jag känner när jag läste ett citat av självaste Nalle Puh ^^

"Fastän det är förfärligt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den, som är nästan ännu bättre"

Fattar ni, fredagar är ögonblicket innan honungen (helgen). Fast fredagar har dock tappat lite av sin charm när man slutar skolan redan på torsdagar. Men å andra sidan så får jag lite av den känslan på torsdagkvällen, men jag vill ju känna den en hel dag... Detta är antagligen det enda dåliga jag kan komma på med vårt 3-dagars-schema.

Som sagt är jag inte hemma för att jag är sjuk idag, utanför att jag är ledig. Antagligen hade jag dragit mig själv till skolan ifall det hade varit någon, men det är ganska skönt att det inte är det för jag är inte på topp.

Sverige förlorade matchen igår, som väntat. Men jag tycker inte att vi spelade dåligt. Dock var äckel-Balic och hans vidriga landmän lite bättre. Jag tycker inte inte att någon av kroaterna verkar vara något att vara stolt över att ha något gemensmat med (förutom att de spelar bra handboll då). Värst av alla är nog divan själv, Balic, skäller på allt och alla, dommaren, ledaren, seketeriatet, men det värsta är nog att han skäller på sina lagkompisar när de missar mål när han hade kunnat sätta den ist. Vidrig människa! Nej jag säger inte detta för att jag är en dålig förlorare, utan för att jag är glad att han inte spelar i det svenska laget.

Förövrigt kollade jag klart på Arn igår. Det var hemskt, jag som tillslut hade blirvit övertygad om att Arn och Cecilia skulle få dö tillsammans, när hon ser honom när de kommer hem. Men då ramlar han ihop och dör. Extremt dålig tajming får jag nog lov att säga!

Amanda - Ett avsnitt One Tree Hill kanske? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0