Hemma

Tjoho!
Nu är jag hemma från stan. Hann inte med alla rader på listan, men de flesta iaf så jag är nöjd :)

Dessvärre blev det lite shopping eftersom att jag tycker synd om mig själv som har muscho ont i huvudet. Tur då att jag har fått lön så attjag kunde skämma bort mig lite :)
Detta blev det iaf:
♥ En masscara (nödvändigt)
♥ Ett par svarta bomullsleggins (också nödvändigt eftersom ett annat par är sönder)
♥ En foundation-borste (ett måste, eftersom den enda gick sönder när jag tvättade den)
♥ Ett par gråa ribbstickade strumpbyxor (ja, okej då, dessa behövde jag väl kanske inte...)
Dessutom så var jag tvungen att fylla på mobilen då pengarna tog slut där... Pengarna rullade på ganska bra idag med andra ord... Sånt händer!

Jag måste nog ta och berömma (förbanna) mig själv för att jag är så duktig på att komma på orsaker till varför jag måste ha just den saken.

Nu ska jag iaf gå ner och sno ihop lite mat för min mage kurrar. Ikväll kommer mormor och moster med familj. :)

Amanda - Jag borde städa rummet också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0