Kim är förlåten

Nu snackar jag handboll igen.. Så att ni hänger med i svägarna mellan kakor och gud vet vad! ;)

Hej!
Undertiden som VM har hållt på har jag inte tyckt att Kim Andersson, Sveriges lagkapten, varit något att skryta med. Har inte alls spelat som han spelar i Kiel, vilket är förbannat synd om ni frågar mig. Men en bild jag såg i tidningen idag gjorde att jag förlät honom på alla punkter!


Sveriges kapten är plötsligt värd titeln ^^

Det har varit ett jädrans liv här på lördagmorgonen. När jag, mamma, pappa och Alfred satt och åt frukost frågade jag pappa när matchen var ikväll. Vi kom inte riktigt underfun med detta eftersom det inte stod likadant i tidningarna. I HP-sporten stod det att matchen skulle spelas 18.30 på TV4, men i tablån i HP stod det ingenting om det. I Aftonbladets TV-bilaga stog det på "veckans sport" att en mellangrupps-match skulle spelas halv 7 på TV4+, men det stod inte mellan vilka lag. Jag messade Ola, som jag tror har TV4+, för att fråga om familjen Gustafsson fick instalera sig i hans lilla soffa för en kväll, men har inte fått nått svar än, han är väl i backen. Ni kan förstå att vid det här laget råder det full panik i det Gustafssonska köket, pappa är fly förbannad på gud vet vad, mamma resonerar med sig själv att "det finns inte en möjlighet att de inte skulle sända den på 4:an!" och jag fasar för mitt liv att jag ska missa Mattias Gustafsson! Klok som min kära mor är kollar hon TV-tablån på nätet och där står det att matchen ska gå på 4:an, så det gör den nog va? (A)

Amanda - The River-plattan är nog det bästa jag hört!

Kommentarer
Postat av: elin, igen - jag kan snart din blogg utantill ;)

jag har hört att den sänds på tv4 sport.. HAHA

2009-01-24 @ 12:08:16
Postat av: Amanda

jag är fett orolig ska jag medela, men då har vi Olas lägenhet som vi får ta i bruk ^^

2009-01-24 @ 14:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0