Lördag

Godmorgon!
Dagen har börjat bra. För en gång skull vaknade jag och var så hungrig att jag mådde illa. Jag gick ner till köket för att fixa lite frukost till mig själv, men där stod min söta mor och skulle precis laga frukost till hela familjen. Dessutom var det ingen vanlig frulle, inte. En riktig hotellfrukost med stekta och kokade ägg, stekt bacon, färskpressad äppeljuice, grapefukt och massa pålägg. Eftersom att jag var så hungrig bestämmde jag mig för att hjälpa henne, så att det gick lite fortare. Det tog en jädrans tid, men ack vad gott det var när vi väl satt ner och åt!

Nu har jag hunnit bäddarent i min säng, plockat iordning och dammat mitt rum. Snart ska jag hoppa in i duschen och vänta på att min söta pojkvän ska ringa. Dessvärre vet jag ju att det kan ta ett tag... :P

Amanda - Dåligt att Danmark åkte igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0