Lördag

Godmorgon världen!
Sitter ensam uppe, alla andra invånare i detta hus ligger antingen och sover eller är ute och går. Jag har lite tråkigt måste jag erkänna. Jag längtar alltid till de stunder jag får vara själv här hemma, för det är så otoligt jobbigt när huset är fullt av folk som skriker och gapar (allra hälst på varandra) Men just nu är det lite för ödsligt för min smak. Skulle så gärna vilja sätta på lite musik, men samtidigt vill jag inte väcka mina bröder, för då brakar helvettet löst, och jag är inte riktigt upplagd för det än...

Igår tittade jag och Ola på den nya Batman-filmen. Jag har fortfarande inte bestämmt mig för om jag tyckte den var bra eller inte. Men en sak  vet jag: den största förlusten världen gick år 2008 är utan tvekan Heath Ledger. Sjukt är bara förnamnet, efternamnet kan variera... Sjukt Snygg, Sjukt Bra, ja ni förstå, Sjukt!


Amanda - Sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0