löspapper i all oändlighet

Galen träningsvärk har fått en ny mening. Det kan jag bara medela, och värre kommer det att bli... När jag och Ida kom till gymmet igår visade det sig att det inte var den gamla vanliga instruktören och inte heller det vanliga passet. Hon som skulle instruera hade inte hållt i någor skivstångspass på två år, dock såg hon ut som en gladiator. Sjukligt vältränad med andra ord. Eftersom att jag inte fick träningvärk sista jag tränade skivstång tänkte jag att "jag lägger på lite så att jag blir starkare". Dummt gjort! Passte var det värsta jag varit med om, och det visade sig att det inte bara var jag som tyckte det... Hon (den galet vältränade instruktören) tyckte att detta passet var en riktig killer. HON! Vad tyckte inte jag då? Jo det ska jag tala om, mina knän skakade som om det var världens jordbävning efter bara en fjärde del av passte. Mamma Mia!

Nu ska jag ner och duka, sen efter maten ska jag få ordning på alla löspapper som någonsin har/kommer exictera i mitt liv. Nu är jag så trött på att inte veta vart just det pappret man behöver för minuten är att man letar som en blådåre, sen när man äntligen hittat det, hittar man inte det papper som hörde till det som man hade från början så letar man efter det som en blådåre och så vidare och så vidare... Ja, ni förstår!

Amanda - Ordning och reda ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0