MQ-rean

Yes! Jag slipper MQ-rean! Ida frågade igår om jag ville följa med henne till tsan för hon ville kolla rean. Jag sa ja, eftersom hon inte hade någon annan att gå med då, men idag när hon ringde visade det sig att hon skulle med Sofie och några andra. Vilket betyder att jag är räddad. Jag behöver inte trängas bland allt vettlöst folk som inte vet hur man beter sig! Känner att alla vinner på detta, jag för att jag slipper gå, Ida för att hon har andra att gå med som är lika shopping-galna som henne, så att hon slipper släpa runt på en tjurig 5-åring....  hä hä!

Jag tänkte att jag ska ringa Ola nu och se vad han har för sig idag! En sak är iaf säker, han ska inte på MQ-rean! :D

Amanda - 41 shots


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0