Onsdag

Heej!
Dålig uppdatering nu förtiden! Jag har helt enkelt inte suttit här på länge. Igår var jag hemma och var sjuk, känns lite bättre idag men är fortfarande inte på topp :( I måndags åkte jag och mamma till falkenberg för att titta på balklänningar. Det blev dock ingen därifrån utan den lila från Vera & co. Vi han även med att kolla på väskor till. Först hade jag tänkt ha en lila, altså i samma nyans som klänningen, men jag insåg ganska snart att det var ett omöjligt uppdrag att hitta det! Så jag tänkte att jag skulle ha en svart eftersom att jag hade tänkt mig ett par svarta skor till. Vi gick igenom varje affär med väskor vi kunde komma på men hittade ingenting! När vi skulle tillbaka till bilen gick vi en annan väg och vips, där låg en till väskaffär, så där gick vi in. I de andra affärerna hade där funnits 1, eller max 2 små kyvertväskor, här fans det kanske 30, gissa om jag blev glad. Dock fanns det ingen i den lila nyans som passar till min klänning, men där fanns många svarta och en jätte fin silvrig. Problemet är bara att jag vill ha svarta skor och jag är rädd att det ser för ihopplockat ur om jag har en lila klänning, svarta skor och silvrig väska... Problem, problem...


Bilden är väldigt konstig, både i färg och form, jag är vädligt ihoptryckt och klänningen ser ju nästan vinröd ut, men ni hajar grjen liksom!

Amanda - Hur som hälst, jag älskar den!


Kommentarer
Postat av: elin

JAG ÄR AVUNDSJUK TILL TUSEN!

2009-01-21 @ 12:31:06
Postat av: Anonym

DEN ÄR SUPER FIN EELSKLING!!!!

2009-01-21 @ 12:53:17
Postat av: Linnea

Herregud vilken underbar klännig !! Den passar dig jätte bra Älskling <3

2009-01-21 @ 15:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0