Onsdag

Tjoho!
Idag är det onsdag och jag är ledig! :) Har dock inte hunnit med att göra så mycket. Gick upp vid 20 över 9, för att jag inte kunde sova längre. Bestämde mig för att ta en promenad runt ett dimmigt frennarp. När jag kom hem kokade jag te och bredde några goda mackor av mitt (och hela klassens) favoritbröd och satte mig vid köksbordet och läste Hallands Posten. Kännde mig riktigt vuxen där jag satt i min ensamhet och kollade inte ens upp från tidningen när jag åt... (Alla vuxna som jag har sett gör så när de äter frukost nämligen ^^) Sen satte jag mig här för att läsa lite bloggar och jag har inte kommit här ifrån sen dess. Jag som skulle skriva över alla löspapper till mitt nya block.

Ikväll blir det spinning klockan 6, som de som vill se mig lida, kom dit vettja! ;)

Imorgon ska jag och Ola gå på Austrailia för att fira våra 6 månader tillsammans ♥

Amanda - Plugga va det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0