Sjuk

Jag är hemma och är sjuk som vanligt. Har legat vaken hela natten för att jag har haft så ont i magen. Jag tycker inte om detta! :( Jag har sovit halva dagen och magen känns lite bättre, men den är fortfarande långt ifrån bra.

Saken är den att jag har väldigt tråkigt nu, magontet kommer och går i omgångar och just nu, och den senaste halvtimmen, har jag mått hyfsat bra, så jag orkade inte ligga kvar i sängen och dega. Så jag tänkte ta mig en varm dusch, raka benen, lägga ansiktsmask, hårinpackning och så vidare så att jag blir lite fräshare. Känns väldigt aktuellt för tillfället! :P


Min älskling, min hjälte, min räddare i nöden

Amanda - I dream of you in my arms, I lose myself in the crowd

Kommentarer
Postat av: elin

vi kan vara sjuka tillsammans, för jag har lika tråkigt som du! :)

2009-01-22 @ 14:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0