Sjuk

Godkväll!
Som jag berättade i det tidigare inlägget är jag sjuk idag, därför hade jag inte tänkt göra någonting alls idag, ligga framför TV:n och slöa, men jag hade så ont i huvudet att jag tog en panodil. Febern gick ner och jag blev lite piggare, så jag bestämde mig för att baka vettebröd. Det skulle jag inte ha gjort, för det tar på krafterna att baka, och när värktabletterna hade slutat verka var jag helt mörbultad och det kändes som om jag sprungit stockholm marathon. Så mamma fick avsluta alltihopa och jag gick och la mig på soffa för att vila en stund, och sommnade självklart.

Vaknade igen när vi skulle äta. Det blev lasange, så nu är jag mer än mätt :) Tänkte att jag skulle ligga och kolla Mean girls som går på TV4+ kl 8. Men risken att jag somnar ifrån det är överhängande. Men jag får väl ge det ett försök! ;)

Amanda - Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0