Skolstart

Hoppsan hejsan va dålig uppdatering det var här! Jag ber om ursäkt för detta, men faktum är att jag inte har haft någonting att skriva om, sen i måndags har jag bara legat hemma och kollat på O.C säsong 3, som jag htrde på hemmakväll för endast 15 kr! Har även hunnit med och vatt hos optikern, mina linser kommer imorgon och det ska bli så skönt at slippa glasögonen! Det är för fasen nästintill omöjligt att sminka sig på morgonen eftersom jag nästintill är blind utan brillsen, och de kan man ju inte ha på sig när man sminkar sig... Så om jag ser förjävlig ut är det bara för att jag inte ser bättre, men det ska det bli ändring på imorgon! (Hoppas jag!)

Idag var första dagen på sista terminen på Drottning Blankas Gymnasieskola i Varberg. Jobbigt, men härligt. Träning stod på schemat och jag och min kära klass fick svettas asset av oss! Så nu är jag riktigt mörbultad. Eftersom ingen annan vill dyka upp här hemmomkring blir det jag som får laga maten, annars hade jag deffintitivt laggt över det ansvaret på någon annan för jag har vissa svårigheter med att få benen att hålla mig uppe... ^^

Amanda - Utgång på lördag är planerad med Alzénen! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men det är ju fan dags att vi drar ut snart ! Vill ju festa med halmstads största partypingla ;)

2009-01-12 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0