fredag

Utgången i onsdags blev inte riktigt som planerat... Det är allt jag har att säga för tillfället. :P

Jobbade kväll igår och en söt liten tant erbjöd sig att dela med sig av 1 miljon, om hon skulle vinna. Vilket jag tvivlar starkt på, men jag sa iaf att jag skulle komma ihåg det och då sa hon att det nog var bäst det, för hon skulle inte göra det!

Idag har det varit galet varmt! Särskilt inne på jobbet, Vi gick ur i solen för att svalka oss. Jag skojar inte när jag säger att det var säkert 40 grader. Fy fasen! Man orkade inte nånting, och nu är jag totalslut!

Ikväll ska Ida, Sofie och engelsmännen vara inne hos Sofie, men jag tror att jag stannar hemma och vilar upp mig för morgon dagen. Jag, Ida, Sam, Rob och Nile ska till danmark på en liten utflykt, så att de får se så mycket som möjligt!

Amanda - Jag skulle kunna somna stående, typ NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0